erma.blogg.se

Where the riverrats lives..

Publicerad 2014-01-05 18:44:11 i Allmänt,

Nu har jag 2 sekunders ledighet tänkte fyra av ett blogginlägg. Sitter hos svärföräldrarna och svärfar har sonen och svärmor dottern. Hamnade här lite oplanerat (iaf från min sida...) eftersom sambon och dottern åkte med svärmor till Nyckelby och dansade ut julen. Så nu har vi ätit tacos och vi stannar här över natten. Sambon är och spelar veteranhockey nu.
 
Annars har dagen bestått av barnvagnspromenad med nästangrannen som har en son som är 4 dagar äldre än min, En timme gick vi, ganska makligt tempo men det är ju ändå bra gjort. Sen följde jag med in en sväng också.
 
Här hos svärföräldrarna har jag inte gjort många knop. Jag och svärfar har pratat lite om min hälsa som just nu inte är så stabil, men det ska den bli. Jag måste bli lite mer egoistisk bara, vilket är svårt när man är nybliven 2 barnsmor.. Men det kommer väl kanske.
 
Tror förövrigt jag ska döpa om sonen från E till knorren, för jisses vad han knorrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela