erma.blogg.se

Första träningen...

Publicerad 2014-01-16 21:11:12 i Allmänt,

 
Då har jag kört första träningspasset på länge. 25 minuters snabbare promenadtempo på crosstrainern. Har fått ett schema av en bekant som innefattar följande: 2 x konditionspass på crosstrainer (intervall och distanspass), 2 xstyrketräningspass med gummiband och 3 x bålpass med vikter och pilatesboll.. per vecka. Känner mig matt bara vid tanken.. MEN eftersom jag inte gjort någon efterkontroll ännu och inte kommer göra fören 30/1 så tänkte jag att jag lullar igång med 2-3 pass crosstrainer/vecka - då har jag ju lite i benen iaf. Får se hur det kommer gå sen... Nu räckte 25 minuters crosstrainer minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela