erma.blogg.se

A trip to the big city..

Publicerad 2014-01-13 13:01:22 i Allmänt,

I lördags for vi till gamla hemtrakter - Örebro för lite shopping, viktigast var att jag skulle hämta ut mina nya glasögon men sambon ville titta på tv, vi hade planer på IKEA och syster ville passa stora E. Sagt & gjort. Dock kom vi ju inte alls så långt som vi hade tänkt, vi tittade på tv men det blev ingen för försäljaren ratade den som sambon valt. Vi kom inte till IKEA men däremot så hämtade jag ut mina nya glasögon & oj vad jobbigt det är innan man vant sig vid styrkan, stackars mina ögon säger jag bara! Dock så hann jag med att gå i ett par butiker inne på Marieberg... favoriterna Polarn & Pyret samt Kappahl till de små och sen hann jag även med ett par butiker där jag kikade efter saker åt mig själv. Men som vanligt blev det bara till de små..
 
Polarn & Pyret har en ny kollektion nu som heter "Hitta monstren" och till Emma blev det lite från den.. Bland annat denna tröja:
 
 
 
 
Näst ut på tur från Polarn & Pyret att flytta in i stora Es garderob är de underbara hjärtsingoallorna:
 
 
 
Jag har dock inte bestämt mig för färg än, men känner jag mig själv rätt så kommer nog båda få flytta in.. Tidlösa men med en twist, I like that!
 
Vad som flyttat in hos lilla E får jag visa en annan gång. Nu ska jag ta tag i & plocka lite här hemma & koka nappflaskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela