erma.blogg.se

Time for bed

Publicerad 2014-02-03 21:47:12 i Allmänt,

Snart är denna dag slut också. Har hunnit med bålprogrammet och att tvätta lite kläder med galltvål - lyckades få bort nästan alla fläckar! Har även gjort storkok på 2 kg köttfärs - lasange, köttfärslimpa & köttfärsås blev det! & så har jag köpt ståbräda som vi ska inviga imorgon till dagis.. hoppas vi hinner prova den imorgon, blev en bumprider.  
 
Annars ringde jag min chef idag. Snart 1 månad kvar tills jag börjar jobba 20%, dvs varje fredag.. Är nervös, knappt jobbat sen september men det ska nog gå bra. Blir spännande iaf.
 
Nu ska jag förbereda för imorgon, då ska vi på mammafika - stående varje onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela