erma.blogg.se

I give it another try..

Publicerad 2014-01-03 19:52:26 i Allmänt,

Jahaja. Det här var länge sen, väldigt länge sen. Men jag ger det ett nytt försök. Nytt år och ny mammaledighet. Så vad har hänt sen jag sist bloggade? Jo, jag har tagit examen på personalvetarprogrammet och jag har fått en fast tjänst på ett jobb som jag trivs mycket bra med. Även om det stundtals ger mig massor med gråa hårstrån. Som tur är så finns ju hårfärg. Jag har fått  2 fina barn, dotter och son.
 
 
Här kan det nog tänkas att ni kommer hitta mycket inlägg om barnkläder, ett stort intresse hos mig. Men även om min vardag som består mycket av blöjor, trots, vaknätter och ja, vuxna saker som måste göras. Jag ska försöka få in lite bilder, men jag är rätt dålig på sånt. Inom en snar framtid hoppas jag också kunna fylla bloggen med inlägg som inte innefattar att jag äter choklad utan som också innefattar att jag faktiskt tränar...Jag har satt upp ett mål - Tjejvasan 2015.
 
Men nu, nu ska jag surfa in på babyshop och sukta lite över molos SS2014..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela