erma.blogg.se

Vardagen rullar liksom på....

Publicerad 2014-02-26 10:48:45 i Allmänt,

Så har det gått jättelång tid utan att jag har bloggat, igen. Men mina dagar har sett ganska likadana ut på sistone. Varje dag som Stora E är på förskolan (eller ja, dagis säger vi här hemma)så går jag en promenad med Lilla E på en sisådär 6,5 km och sen kör jag ofta styrketräning därefter. Jag jobbar på med squatsutmaningen - ikväll ska jag göra 185 stycken - hujedamig! MEN nästa vecka, den 6 mars är jag klar... Då ska jag göra 250 stycken....
 
Igår var det mammafika och denna vecka ska jag även försöka vintertvätta bilen och köra pappa till sjukhuset för EEG. & på lördag är det dags för vårens första bytardag!! Det brukar inte vara den bästa men det är kul att det börjar iaf...
 
Kommer strax ett litet inlägg här också om vårnyheter från Polarn & Pyret. Har även sett att Villervalla har fått inte lite mer nyheter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela